poniedziałek, 28 stycznia 2013

53. Spóźnione święto

Babcie i Dziadkowie moich Starszych Maluchów mieli swoje święto dopiero dzisiaj.
Dzieci trochę chorowały, więc postanowiłam troszkę opóźnić to niezwykłe święto.
Zainspirowana warsztatami dla dzieci u Madzik 
 postanowiłam zrobić razem z dziećmi kartki dla Dziaków z okazji ich święta.
To był długi i pracowity tydzień. Musiałam zmierzyć się z tym wyzwaniem sama.
Wykonanie kartek podzieliłam na 3 etapy.
Przygotowałam dzieciom bazę kartki, tło i kolorowe wstążki, które same sobie wybrały.
Dzieci pracowicie odklejały paski taśmy i z moją pomocą przyklejały tło do bazy.


 
Oto efekty:




Kolejnym etapem było przyklejenie ramki i przyklejenie swojego zdjęcia.


 


Zostało jeszcze tylko ozdobić kartki kwiatuszkami.

 

Napisy na kartkę od jollag
Oto efekt końcowy:

 


Dziękuję za odwiedziny:)

3 komentarze:

  1. jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie,to myślałam,że trafiłam na candy :D

    prześliczne kartki wyszły, dziadkowie na pewno zachwyceni :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie tym razem:) Ale myślę o tym intensywnie:)

      Usuń
  2. Ooooo fantastycznie wyszło. Ale się cieszę, że pomogłam sie komuś odważyć :D
    Super :)

    OdpowiedzUsuń