wtorek, 15 stycznia 2013

48. Karnawał

Kilka lat temu zorganizowałam imprezę w stylu lat 70-tych.
Pomyślałam, że mamy karnawał, więc może pomysł się przyda.
Starałam się zadbać o każdy szczegół. Rozpoczęłam od zaproszeń,
które wręczałam dużo wcześniej zaproszonym gościom,
aby i oni mieli czas przygotować się odpowiednio do imprezy.












Oczywiście jak lata 70-te, to i tekst zaproszeń musiał być odpowiedni


Wszyscy się spisali zawodowo. Przebrania były jak z minionej epoki. Zresztą dekorację też starałam się zrobić, by przypominała tamtą dekadę. Nie zabrakło czerwonego obrusu z ceraty w białe grochy, gramofonu, goździków w wazonie, kawy parzonej w szklankach, szarego papieru toaletowego zawieszonego na sznurku, plakatów propagandowych na ścianach, no i oczywiście muzyki z tamtych lat... Menu też było raczej dostosowane do możliwości sklepowych tamtych lat. Kilka fotek, ale niestety nie wszystko wypada pokazać:D









Zorganizujcie bal karnawałowy w stylu lat 70-tych i podzielcie się swoim osiągnięciem.

Dziękuję za odwiedziny i szepnięte słówko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz